Opinia użytkownika: MARCIN_275
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: W styczniu zakupowałem przez sklep internetowy. Jest to plastikowa lampa do pokoju dziecięcego. Wybrałem przesyłkę przez Pocztę Polską jednak sklep wysłał kurierem Opek. Otrzymnałem po 2 dniach jednak po rozpakowaniu okazało się że lampka jest rozbita. karton był u dołu wgnieciony a na kartonie założona była koperta foliowa opek z naklejką "ostrożnie szkło". Po konsultacji telefonicznej sklep wyśle mi nowa, ale musiałem jeszcze zgłosić to do opeka. pani z Opeka powiedziała że mogło to się stać gdy paleta paczek jechała do Bydgoszczy. Ale kto myślący kładzie małą paczkę na spód 150 kg palety. Bo tyle waży paleta paczek. I teraz klient cierpi bo zamiast mieć już w domu swój towar czeka na wysyłki i zwroty uszkodzonego. A jak jest pewność że znów moja paczka nie będzie na spodzie? Żenada. brak logistycznego myślenia.