Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Zakupy w tym sklepie to jakieś nieporozumienie, Pani która powinna obsługiwać nas, a która jest kierowniczką, nie interesuje się w ogóle klientem. Rozumiem że stanowisko jest wysokie, ale to nie znaczy że ma stać w rogu i w razie jakiejkolwiek prośby o pomoc wysyłać do swoich pracowników, którzy niestety są zajęci innymi klientami, gdzie w tym czasie ona nic nie robi i równie dobrze sama mogłaby nam pomóc. Do tego obsługa gwarancyjna jest NIEPOROZUMIENIEM, jak ktoś nie będący rzeczoznawcą może wystawiać zaświadczenia o przyjęciu lub nie przyjęciu obuwia, zwłaszcza że klient naprawdę idzie na ugodę: rozumie, że materiał z którego został wykonany but może być słabej jakości i prosi o naprawę a nie o wymianę czy zwrot kosztów. Ale niestety ta sama Pani kierownik co ją nic nie interesuje również uważa się za najbardziej kompetentną osobę do wydawania osądów zużywalności materiału. Ale to nie byłoby najgorsze, najgorsze były słowa z jakimi ta Pani potrafi klientowi pokazać gdzie jego miejsce i kto tu tak naprawdę rządzi.