Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: O usługach Open Finance dowiedziałam się z reklamy internetowej, dotyczącej lokat oszczędnościowych. Po wysłaniu e-maila z zapytaniem o konkretną lokatę zadzwonił pracownik infolinii proponując spotkanie z doradcą w siedzibie Open Finance. Nie bardzo mi to odpowiadało, gdyż chciałam założyć lokatę przez Internet, a nie bardzo mam czas na wizyty w biurze doradcy. Pracownik infolinii nie był do końca kompetentny w kwestii lokat i usilnie namawiał na spotkanie w dogodnym dla mnie czasie. Spełnił swoją rolę i dałam się namówić na spotkanie z doradcą. Otrzymałam jeszcze telefoniczne przypomnienie o spotkaniu kilka godzin wcześniej.Po punktualnym dotarciu do siedziby tej instytucji musiałam jednak poczekać na umówione spotkanie, a anonsowany telefonicznie pracownik okazał się być niedostępny, zastąpił go inny doradca. W celu rozmowy z doradcą trzeba udać się z nim na piętro do sali gdzie w bliskiej odległości pracuje jeszcze kilka osób, słyszy się ich rozmowy, przeszkadza to w skupieniu, nie jest komfortowe dla klienta. Doradca prowadził rozmowę bardzo szybko, a w międzyczasie otrzymał informację od koleżanki, że czeka na niego inny klient.Doradca wykazywał chęć pomocy w wyborze lokaty, wykazywał się niezbędną wiedzą, zaproponował przesyłanie informacji drogą mailową.Jednak warunki prowadzenia konsultacji nie zachęciły mnie do kolejnych kontaktów z tą firmą.