Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Mój mąż 3 zakupił piłę spalinową w castoramie. Po dwóch tygodniachod czasu zakupu przestała odpalać.Gwarancja tradycyjnie na dwa lata więc postanowił z niej skorzystać, oddał piłę do naprawy i cierpliwie czekał na zwrot z piły.Po 3 tygodniach wróciła z pismem "reklamacja nie uznana".W serwisie stwierdzili że został zatarty silnik z winy męża - z braku smarowania. Olej do mieszanki też zakupił w castorami, jednak nie użył go gdyż piłę miał jedynie 2 tygodnie a łańcuch i wszystko inne było oryginalnie nasmarowane od nowości. Poza tym nie używał jej długo. Przeciął jedynie parę klocków do kominka. Odbierając piłę Pan z działu serwisu castoramy wysłał go do serwisu pilarki żeyb do nich miał pretensje dlaczego odrzucili jego reklamację,wspomniał również,że nie raz naprawiają a nie raz jak w jego przypadku odrzucają.Widocznie tym razem wypadło na męża i nie miał szczęścia do załapania się na naprawę piły.Castorama powinna bardziej dbać o klienta i pomóc im w rozwiązywaniu takich problemów, szczególnie, że jak powiedział pracownik piła oddana do reklamacji wyglądała jak by nigdy nie była używana. Jednak mąż mógł też nasmarować piłę , może wtedy by nie odrzucili reklamacji. Nigdy nie wiadomo.