Opinia użytkownika: Agnieszka_127
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dostałam od nich niezrozumiały dla laika list, że podczas przelewu z jednego konta na drugie- w tym samym banku- mam posługiwać się szeregiem drobniutkich cyfr. Nie próbując nawet zrozumieć o co w tym chodzi, poszłam do okienka. - A, wszyscy dostają taki list- powiedziała pani. Więc system nie potrafi nawet wyłapać tych, którzy mają źle wpisany ten rząd cyfr, tylko każdy ma tracić swój czas i przychodzić sprawdzać? Dlaczego nie potrafią zmienić tego sami, skoro sami to wymyślili dla swojej wygody a ja nic z tego nie rozumiem? Ja miałam źle. Podczas ceremonii poprawiania okazało się, że- muszę jeszcze zapłacić prowizję! Za coś, co bank sam wymyślił, za przelew w tym samym banku między różnymi produktami, do otwierania których sami namawiali! Pani, która mnie obsługiwała, nie podzielała mojego zdumienia i oburzenia. Nie ona to wymyśliła i nie ona jest za to odpowiedzialna. Wiem, że polskie instytucje są tak zorganizowane, iż ich pracownicy nie przekazują do „góry” opinii klientów, nie mniej jednak skoro już tracę swój czas i płacę prowizję(!), to m.in. za to, by być wysłuchaną, obsłużoną grzecznie i przeproszoną, a nie strofowaną! Za to właśnie płacę!