Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kończyła mi się umowa w orange. Udałam się więc do salonu aby skorzystać z oferty przedłużenia umowy. Pani wypytała mnie dokładnie jakiej oferty szukam, ile miesięcznie dzwonię, wysyłam sms oraz telefon o jakich parametrach mnie interesuje. Kiedy podałam te wszystkie informacje Pani przygotowała dla mnie ofertę. Od 10 lat mam ten numer telefonu więc jako stały klient liczyłam na korzystną ofertę. To co mi Pani przedstawiła było niekorzystne. To znaczy niby miałam o jakieś 20 minut więcej jednak telefon, który mi się podobał kosztował majątek. Dodam , że w innej sieci ten sam telefon przy podpisaniu umowy nowej na taki sam okres oraz przy takiej samej wysokości abonamentu kosztował 99 zł a tutaj Pani chciała ode mnie 899 zł. Koszmar. Zdecydowałam zatem, że mój telefon jest jeszcze dobry i przedłużę ofertę na rok bez zakupu telefonu. Miało to dokładnie miejsce rok temu. podpisując ofertę bez telefonu miałam otrzymać podwójny pakiet minut w abonamencie przez cały okres trwania umowy. Po pół roku okazało się , że liczba minut zmalała o połowę. Złożyłam reklamację. Najpierw w tym salonie, później na stronie orange. Odpisali mi, że konsultant się pomylił i że przez pół roku jest 2 razy więcej minut a później już nie. Poszłam do salonu. Pani stwierdziła, że była nowa i nie wiedziała. Opisała jednak całą sytuację i wysłała do siedziby głównej orange. Jej wyjaśnienie wzięli pod uwagę i dodali mi o 25% więcej minut na pozostałe pół roku. Jednak 25% to nie 50%. Wiem, że pomyłki się zdarzają każdemu. Szkoda tylko,że kończy się to ze stratą dla klienta. Jednak polecam ten salon. Miła obsługa. No i uczciwa gdyż sądzę , że nie każdy przyznał by się do takiego błędu. Jednak sieci orange nie polecam. Strasznie drogie telefony, koszty rozmów też. Jedna z najgorszych sieci jakie znam a mam parę telefonów także w innych sieciach.NIE POLECAM