Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Ponieważ mój laptop się zepsuł chciałam zakupić nowy. Ktoś ze znajomych polecił mi odwiedzenie sklepu Avans. Udałam się tam zatem. Laptop, który mnie interesował to fujitsu który byl w promocji. Dzien wczesniej byłam i pytałam czy komputer jest dostępny. Pracownik sklepu powiedzial że tak, komputer jest na staniei to parę sztuk. Na drugi dzien gdy przyjechałam kopić laptopa, pracownik już był w trakcie wypisywania rachunku, gdy poprosiłam by mi go pokazał .Okazało się że laptop będzie do odebrania za 3 dni, gdyż od ręki nie jest dostępny. No ludzie kochani.... co to za traktowanie klienta?? Zapewniają, że ma sie towar na stanie a potem nagle nie ma?? Okazało się że wogole go nie mieli ! A wczesniej poprostu mnie okłamano !! NIE POLECAM !!