Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Strona internetowa sieci dyskontów Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. wizualnie prezentuje się pozytywnie.Białe tło czytelne zakładki i nie nastręczająca problemów nawigacja.Klient zainteresowany ofertą sklepów sieci Biedronka może zapoznać się z ofertą promocyjną, obejrzeć katalogi tematyczne i tygodniowe zwłaszcza iż te nie zawsze w sklepach stacjonarnych są dostępne.Znajdziemy „nowości” w asortymencie choć często produkty jako takie wskazane na pólkach są już jakiś czas, a nowe widziane podczas zakupów są pominięte.Poznamy zasady korzystania z kart telefonicznych tu biedronkaZaczerpniemy informacji kulinarnych dzięki kontynuacji rodzinnej tradycji przez braci Kuroniów.Jednak jest poważna rysa na tym idyllicznym obrazku. Wyszukiwarka sklepów. Ok .Szybko znajdziemy sklepy we wskazanej miejscowości. Ale na przykładzie Warszawy gdzie dodatkowo podjęto próbę posegregowania lokalizacji według dzielnic są błędy o których już jakiś czas temu pisałam. Nie uważam również by wielką trudność stanowiło precyzyjne napisanie w jakich godzinach sklepy są otwarte w niedzielę. Nowością jest możliwość zamawiania newsletter’a dość powszechna forma kontaktu firmy ze swoim klientem.Na stronę co jakiś czas można zajrzeć mając jednak na uwadze iż informacje tam zawarte nie zawsze są wiarygodne i pełne.