Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Platforma Canal+

Treść opinii: Nie chcę tu zabieram głosu w kwestii oferty programowej Telewizji N, ale chciałabym opisać być może jednostkowe zachowanie wobec klienta - trudno po jednej sytuacji dokonywać uogólnień. 2 lutego 2011 rano (około godziny 11) spisałam za pomocą infolinii umowę o dostawę telewizji z platformy cyfrowej N. Wyjaśniono mi, iż dekoder zostanie wysłany kurierem i dotrze do mnie najpóźniej do piątku. Jeszcze tego samego dnia wysłałam do Obsługi Klienta N zapytanie odnośnie jednego z kanałów, który - jak mnie telefonicznie zapewniono - znajduje się w zamówionym przeze mnie pakiecie, a nie znajdowałam go w Programie telewizyjnym Telewizji N. Na mail nie otrzymałam odpowiedzi do dnia dzisiejszego.W sobotę około południa zaczęłam się niepokoić, iż kurierzy za moment kończą pracę a dekoder nadal się nie pojawiał. Zadzwoniłam na infolinię, czekałam bardzo długo (mam telefon komórkowy na kartę). Pan z infolinii NIE MÓGŁ DO MNIE ODDZWONIĆ, więc cały czas z niem rozmawiałam już zdenerwowana faktem, że zaraz mnie rozłączy (trudno mi było ocenic koszt tego połączenia). Natomiast Pan wcale nie zamierzał mnie uspokoić. Poinformował mnie, iż nie otrzymałam dekodera, bo ONI MAJĄ TERAZ DUŻO KLIENTÓW i nie dają rady - chyba najgorsza rzecz, jaką klient może usłyszeć (przeszkadzam mu pracować chcąc zostać jego klientem - bo tych mają aż za dużo). W końcu łaskawie odszukał mi numer przesyłki, w której znajduje się mój dekoder, i polecił mi samodzielne odszukiwanie przesyłki. W sumie popełnił błąd, bo spokojnie mógł zwalić winę na kuriera (który rzeczywiście zawalił), ale gdyby to on odnalazł moją przesyłkę, a nie ja, nie dowiedziałabym się, iż mój dekoder po wypisaniu umowy ok. godz 11 - 2 lutego 2011, został do mnie nadany dopiero 4 lutego 2011 ok. godziny 18.39. Biuro Obsługi potrzebowało więc prawie pełnych 3 dni roboczych, by nadać dla mnie dekoder. Gdyby nadali go jak należy - nawet mało rzetelny kurier nie zdołałby zmusić mnie do zweryfikowania opinii o firmie - nie zauważyłabym niewielkiego opóźnienia przesyłki, która jak dotąd do mnie nie dotarła.