Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Jestem długoletnim (nie mam wyboru) i niemałym, jak na indywidualnego odbiorcę prądu, klientem Energi Gdańsk. Wiadomo, nikt nie lubi płacić wysokich rachunków. Szczególnie tego nie lubię, gdy nigdy nie wiem ile będę musiała wydać pieniędzy. Od niedawna Energa wprowadziła internetowy system obsługi klienta. Oczywiście natychmiast z tego systemu skorzystałam. Pozwala mi rozliczyć się z faktycznie zużytej energii ( a nie jak dotychczas zaliczkowo). Sama mogę dokonywać odczytów licznika i nie wychodząc z domu regulować rachunki. Mogę też świadomie „zarządzać” zużyciem energii. Myślę, że jest to wspaniały sposób na lepszą obsługę klientów. I chociaż czasami system odmawia posłuszeństwa ( myślę, że ciągle jest na dotarciu) to i tak jestem z niego bardzo zadowolona.