Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Ostatnio zakupiłam drukarke HP w MM, okazalo się, że nie działa poprawnie, ponieważ drukarka wyrzucała przed chwila włożone oryginalne kasety z tuszem. Specjalnie zwolniłam się z pracy i z samego rana pojechalam reklamować sprzęt. Ale jak wiadomo: łatwiej kupić niż reklamować... Pan w obsłudze klienta poinformował mnie,że nie ma w tej chwili osoby z kwalifikacjami do sprawdzenia tego typu urządzen,on tego nie może zrobić i poradził przyjść kiedy indziej.Inny termin nie wchodzil w rachubę poza tym nie bede jeszcze raz sie tluc z tym wielkim pudlem od drukarki więc zarządałam rozmowy z kierownikiem. Oczywiście nie przyszedl tylko musialam isc sama go poszukac....W sklepie pustki z rana, ani jednego klienta a kierownik mi mowi,ze nie moze wyslac teraz Pana od stoiska z drukarkami ponieważ jest tylko jedna osoba i musi tu zostać,żeby doradzać klientom. na to ja sie zapytalam: "jakim klientom???przecież nikogo tutaj nie ma!"...Pan ze stoickim spokojem odpowiedzial,ze teraz nie ma ale jak przyjda to musi byc ktos kto ich obsluzy...rece mi opadly. Po wymianie zdan z kierownikiem oburzona podziekowalam sarkastycznie za "udzielona pomoc" i skierowalam sie do wyjscia. Wtedy dopiero kierownik dogonil mnie przy kasach i powiedzial,ze jednak znalazla sie jeszcze jedna osoba i ktos przyjdzie zobaczyc te drukarke....Drukarka zostala naprawiona ale musialam to najpierw wywalczyc. Wnioski? 1) JEST TO SKLEP W KTÓRYM LICZY SIĘ TYLKO POTENCJALNY KLIENT A NIE KLIENT, KTÓRY NABYŁ JUŻ PRODUKT I POTRZEBUJE POMOCY 2) TOTALNY BRAK DOBREJ WOLI W KONTAKCIE Z KLIENTEM I NIE LICZENIE SIE Z NIM. Nie polecam sklepu.