Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Chciałam się coś dowiedzieć odnośnie usług na moim telefonie komórkowym, który mam właśnie w sieci orange. Zadzwoniłam zatem do biura obsługi klienta. Wybrałam połączenie z konsultantem, później interesujący mnie temat rozmowy. Włączyła się muzyczka a co jakiś czas lektor mówił, że proszę czekać na połączenie z konsultantem. Minęło mniej więcej 5 minut a ja nadal miałam czekać, zaczynałam się już niecierpliwić. Po kolejnych 5 minutach odezwał się lektor z informacją, że proszą o cierpliwość bo oczekiwanie na połączenie jest wydłużone. No cóż. Siadłam zatem wygodnie , włączyłam telefon na tryb głośnomówiący i czekałam. Połączenie uzyskałam po około 20 minutach od ostatniego komunikatu. Konsultant, który mnie obsługiwał bardzo niewyraźnie mówił i za bardzo nie było można zrozumieć jego pytań. Przy tym nie był zbyt miły, tzn jego głos był zniechęcony. Uzyskałam jednak odpowiedź na swoje pytania. Pan pożegnał się i życzył mi miłego dnia. Gdyby nie długi czas oczekiwania i nastawienie pracownika wszystko byłoby super. Ale generalnie polecam formę kontaktu z operatorem orange przy pomocy infolinii.