Opinia użytkownika: Agata_166
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Po zrobieniu zakupów podeszłam do kasy. Przede mną stała tylko jedna osoba i już byłam świadkiem nieuprzejmej obsługi. Gdy przyszła moja kolej na moje uprzejme dzień dobry nie uzyskałam odpowiedzi. Kasjerka była zajęta rozmową z córką, która do niej podeszła. Prowadziły głośną rozmowę wymieniając się prywatnymi uwagami, nie zwracając w ogóle uwagi na klientów. W trakcie kasowania produktu zapytałam Panią kasjerkę o cenę skanowanego towaru, gdyż jego zakup zależał od jego ceny. Pani podniesionym tonem oznajmiła mi, że dowiem się jaka jest jego cena, kiedy odczytam ją na paragonie. Ja jednak prosiłam o podanie ceny, jeśli nie będzie w cenie promocyjnej, będę go chciała odłożyć. Usłyszałam wtedy, że jeśli będę go chciała zwrócić, mam to zrobić w punkcie obsługi klienta. Gdy po raz kolejny próbowałam wytłumaczyć, że chcę tylko poznać cenę towaru, usłyszałam, że kasjerka nie ma zamiaru uczyć się cen wszystkich produktów jakie znajdują się na sklepie i cenę poznam w momencie otrzymania paragonu. Na koniec prawie krzykiem kazała mi zapłacić za towar - zwróciłam jej uwagę, żeby nie odzywała się do mnie tym tonem - i tym razem mnie zignorowała. Miałam wrażenie, że przeszkadzam jej w prywatnej rozmowie. Pragnę nadmienić, że mimo całej tej sytuacji, do końca byłam uprzejma i nie prowokowałam takiego zachowania.