Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Shell

Treść opinii: Czekałam na umówione spotkanie z koleżanką w McDonald’s i miałam jeszcze 20 minut, postanowiłam pooglądać i ocenić jakość wyglądu i obsługi w pobliskiej stacji paliw SHELL. Stacja duża, 8 dystrybutorów – zadbanych czystych z dostępnymi ręcznikami papierowymi, dostępne: V-Power Racing, V-power, Pb 95, V-Power Diesel, TIR Diesel. Poprawnie, bez zanieczyszczeń wyglądały też podjazdy do dystrybutorów. Zapoznałam się z otoczeniem i wnętrzem. Po prawej stronie wejścia znajdują się toalety – na zewnątrz, po prawej stronie bankomat. Stacja posiada parking dla samochodów osobowych i autobusów oraz kompresor, odkurzacz, myjnie ręczną na 2 stanowiska, auto myjnie, Gaz w butlach, pomieszczenie na warsztat – do wynajęcia. Po wejściu do sklepu z kasą zauważyłam po prawej stronie poukładane równo gazety, dalej regały z różnorodnym towarem przydatnym do samochodu oraz mapy i część spożywcza z napojami – wszystko równo ułożone, bez pustych miejsc na półkach. Przy kasie mini bar Fast Food z propozycją przekąszenia na szybko posiłku, wypicia napoju. Podeszłam do pierwszej kasy, gdzie przywitała mnie grzecznie z uśmiechem Pani przyjmująca opłatę za nalanie paliwa i za dokonane zakupy dodatkowe. Zapytałam o karty lojalnościowe stacji, Pani grzecznie zaproponowała, nawet chciała, żebym wypełniła druk, żeby otrzymać kartę. Wytłumaczyłam, że tylko pytam, czy są, dzisiaj nie robię zakupu paliwa, może następnym razem, sprawdzę ponadto, czy może mąż już ma ich kartę. Pani uprzejmie zaprosiła do skorzystania innym razem. Miła, sympatyczna obsługa, Pani mnie przywitała, pożegnała. Pobrałam dwie ulotki: „Czas to pieniądz, Zadbaj o biznes – my zajmiemy się resztą” oraz „Shell Go Smart – Oferta Specjalna” i wyszłam z zadbanej stacji z uprzejmą obsługą.