Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Pewnego dnia otrzymałam od telewizji n pismo, że zwiększają kwotę abonamentu o 6 zł. Coś już mi wtedy nie pasowało, ponieważ z tego , co pamiętałam umowę miałam podpisaną na stałą kwotę do końca trwania umowy. Odszukałam umowę, przeczytałam ją dokładnie i okazało się, że mam racje. Więc nie mieli prawa podnieść mi stawkę. Skontaktowałam się zatem z działem obsługi klienta. osoba , z która rozmawiałam była bardzo niemiła. Jej ton głosu był pretensjonalny i niegrzeczny. Powiedziałam o co mi chodzi a osoba ta stwierdziła, że jak mi się nie podoba mogę rozwiązać umowę po wcześniejszym zapłaceniu kary za niedotrzymanie terminu umowy. Odesłała mnie również do lektury regulaminu. Oczywiście przeczytałam regulamin i jest tam taka informacja , że usługodawca ma prawo zmienić stawkę za usługę w trakcie trwania umowy. To dla mnie wielka sprzeczność. Z jednej strony podpisuje gwarantowaną niezmienności ceny za usługi umowę a z drugiej w regulaminie, który oczywiście jest dostępny tylko na stronie internetowej, klient podczas podpisywania umowy w salonie nie otrzymuje regulaminu do zapoznania się , jedynie oświadcza, że się zapoznał z nim. Jest to dla mnie jedno wielkie oszustwo i naciąganie klientów. Kuszenie czymś , co nie istnieje i co nie jest do końca prawdziwie wiążące. I nie miało to nic wspólnego ze zmianą stawki podatku vat. Napisałam zatem pismo do firmy jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi . NIE POLECAM tego usługodawcę telewizji. KRĘTACZE I NACIĄGACZE.