Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Bywałam już w wielu aptekach sieci Super Pharm, jednakże w tej robię zakupy najrzadziej. Podczas ostatnich zakupów ( a lista zakupów była długa) kręciłam się pomiędzy regałami ciągle czegoś szukając- niestety co sklep to inne rozłożenie półek i towaru. Jakkolwiek w czasie zakupów obsługa kilkakrotnie podchodziła z pytaniem "czy mogę pomóc" Wielki plus za to. Przy kasie usłyszałam pytanie "czy ma pani kartę" i co ciekawe słyszałam to pytanie po raz pierwszy.Nie byłam jednak zachęcana do jej założenia.Nie bardzo rozumiem czemu obsługa sklepu nie zachęca do uczestnictwa w programie lojalnościowym? Klient musi sam się dopytywać o szczegóły programu? Każdy lubi kupować taniej, a jeśli dzięki założeniu karty można sklep proponuje dodatkowe rabaty to niewątpliwie działa to na klienta a tym samym przynosi zyski firmie.A zatem plus dla obsługi "na sklepie" i minus dla pani przy kasie.