Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Spostrzeżenie dotyczy pracowników infolinii, otóż, parę dni temu pracownica mbanku zadzwoniła do mojej mamy, oferując jej kredyt lub kredyt odnawialny, wprowadzając niesamowity chaos informacyjny. Ponieważ wcześniej już zapoznałam sie z ofertą mbanku, wyjaśniłam mojej mamie o co dokładnie chodzi w kredycie odnawialnym i czym on sie różni od karty kredytowej... Stwierdziła wtedy, że karta kredytowa znacznie bardziej by się jej przydała i byłaby tańsza (jako że spłata zadłużenia w ciągu 54 dni oznacza 0 odsetek) niestety Pani z infolinii,która dzwoniła była nastawiona na sprzedaż kredytu a nie karty i potrzeby klienta absolutnie jej nie interesowały!! Równocześnie nie umiała przekazać niezbędnych informacji. Duży minus. Oczywiście od umowy kredytu odnawialnego mama niezwłocznie odstąpiła. Jeszcze jedna uwaga: kurier który dostarcza umowę NIE DAJE CZASU klientowi na zapoznanie się z jej treścią i oczekuje natychmiastowego złożenia podpisu-bez czytania-to niedopuszczalne!