Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Mam telefon w sieci Orange i bardzo podoba mi się fakt, że mogę zalogować się na stronie www.orange.pl i sprawdzać wszystko to, co dotyczy mojego telefonu. Mogę zobaczyć, czy została wystawiona faktura za dany miesiąc i czy pozostałe faktury są opłacone. Ponadto w związku z płatnościami jest bardzo fajny wykres, na którym wszystko przejrzyście widać. Na orange.pl mogę (i głównie po to wchodzę na tę stronkę) sprawdzać, ile minut zostało mi w bieżącym cyklu rozliczeniowym i czy, przypadkiem, nie przekroczyłam ustalonej kwoty abonamentu. Niestety... strona bardzo często po prostu nie działa. "Informacje niedostępne, prosimy spróbować później" - te zdanie znam już na pamięć. Nie wiem od czego zależy dostępność strony, ale to, co czasami dzieje się na orange.pl jest strasznie irytujące. Może pracownicy powinni zrobić coś w kierunku usprawnienia strony?