Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nasze Apteki
Treść opinii: Przed pracą wstąpiłam do apteki, aby zrealizować receptę. Przyznam szczerze, że miałam wątpliwości czy uda mi się wykupić lek, ponieważ recepta była z sierpnia 2010 roku. Kiedy weszłam do apteki czynne były trzy stanowiska obsługi klienta. Przy każdym z nich stała 2-3 osobowa kolejka. Ustawiłam się w pierwszej kolejce po lewej stronie. Okazało się, że owy wybór był nietrafny ponieważ klientka przy tym stanowisku miała problem z realizacją recepty. Farmaceutka wykonywała telefon do hurtowni w poszukiwaniu leku dla klientki. Czas mojego oczekiwania dłużył się więc postanowiłam zmienić kolejkę. Ustawiłam się w innej kolejce, ale z koli tam trafiła się bardzo wybredna klientka, która nie mogła zdecydować się na leki na wątrobę. Mój łączny czas oczekiwania w kolejce wyniósł około 10 minut. Obsługiwał mnie młody farmaceuta. Pracownik apteki był bardzo sympatyczny i uprzejmy. Bez problemu zrealizował moją receptę. Do leku otrzymałam gazetkę reklamową apteki, w której jest sporo ciekawych promocji.