Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Niestety po raz kolejny musiałam oddać buty do reklamacji. Znowu się rozkleiły, a były już 3 razy naprawiane. były kupione w sklepie ryłko i były jeszcze na gwarancji dlatego właśnie tam oddałam je do naprawy. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i uśmiechnięta. Naprawa miała potrwać do 21 dni. Czekałam zatem cierpliwie, aż ktoś ze sklepu się ze mną skontaktuje, że moje obuwie jest już do odebrania. około 20 dni dostałam sms , że buty są gotowe i można je odebrać. Poszłam zatem do sklepu a Pani rozłożyła ręce i powiedziała,że moje obuwie jeszcze nie zostało naprawione i nie ma go w sklepie. Powiedział, że będą dzwonić. Minęło kolejne 2 tygodnie i nikt nie dzwonił. Wykonałam zatem do nich parę telefonów jednak za każdym razem Pani mówiła, że butów jeszcze nie ma, ale to może dlatego ,że zarząd się zmienił firmy, mają problem z kurierami. Postanowiłam zatem zadzwonić pod numer telefonu, z którego otrzymałam sms. Odezwała się Pani ze sklepu ryłko w Białymstoku. Powiedziałam zatem o co mi chodzi i podałam nr reklamacji. Pani powiedziała, że owszem są u nich te buty i czekają na odbiór. Poinformowała mnie, że odeśle buty do Rybnika. Po paru dniach były już na miejscu do odbioru. w ramach rekompensaty za oczekiwanie otrzymałam gratis polerkę do butów. pani oczywiście przepraszała mnie jak tylko mogła. Sprawa skończyła się dobrze, otrzymałam swoje buty, jednak firma z taką renomą nie powinna robić czegoś takiego. A jak się już coś takiego zdarzy to przecież można było zapytać w dziale reklamacji , gdzie poszła paczka. Wystarczył jeden telefon. Polecam jednak ten sklep. Miła obsługa, dobry towar, ceny rozsądne.