Opinia użytkownika: Marta_61
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Wczorajszego dnia potrzebowałam szybko gotówki, więc udałam się do bankomatu PKO przy ul Wojska Polskiego. Niestety był zeputy. Zmuszona była uać się do filii banku przy ul. Wojscka Polskiego. Byłąm tam po raz pierwszy i ostatni. O razu po wejściu do pomieszczenia usłyszałam czyjś arogancki głos, iż "drzwi się zamyka". - trochę się z tym męczyłąm bo zamek w drzwiach był chyba zepsuty. Stojąc w kolecje uszłuszałam po raz kolejny od tej samej Pani zniecierpliwony okrzyk"słucham?". Zapytałam czy mogę wypłacić pieniądze, po czym podałam kartę płatniczą. Po dłużzej chwili oczekiwania na weryfikację przez system komputerowy usłuszałam od Pani, która w obecności innych klientów bardzo głośno i z grymasem na twarzy poinformowała mnie że karta zawiera błąd i nie wypłaci mi pieniędzy. Podałam więc drugą kartę. Pani za ladą nagle zorientowała się, że wpisała nieodpowiedni numer z poprzedniej karty i poinformowała tym koleżankę, lecz do mnie się nie odzywała. Wypłacono mi pieniądze i pożegnano. Pani obsługująca mnie zachowała się w sposób bardzo nieprofesjonalny i niekulturalny. Mam ogromny niesmak jeśli chodzi o obługę tej Pani. Jej podejście do klienta jest nieadekwatne do stanowska na którym pracuje.