Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Niedawno w sklepie pojawiły się plakaty z hasłem "Przecena, -50%", więc postanowiłam zajrzeć do środka w poszukiwaniu kozaków na następną zimę. Niestety, obuwie zimowe zostało już przebrane i w sklepie pozostała niewielki jego wybór. Zima była wczesna i śnieżna, więc kto potrzebował ciepłe buty, to już je kupił. Ale moją uwagę zwróciły przeceny wśród obuwia jesienno-wiosennego. W końcu przecież po zimie przyjdzie wiosna, wiec wypadałoby się do niej przygotować. Znalazłam sporo ciekawych ofert cenowych na półbuty i przymierzyłam kilka par. Wśród nich znalazłam jedną parę, która najbardziej mi odpowiadała i mimo iż przyszłam z zamiarem kupna kozaków, zdecydowałam się na wiosenne półbuty. Zadowolona z wyboru udałam się do kasy. Pani przywitała mnie miło mówiąc "dzień dobry" i poinformowała o dwuletnim okresie gwarancji na zakupione obuwie. W sklepie oprócz mnie było jeszcze troje klientów, a pracownice przechodząc obok klientów witały ich słowami "dzień dobry".