Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Ostatni raz w tym sklepie byłam we wtorek, czyli przed wczoraj i miałam niezbyt miłe wrażenia odnośnie sklepu i obsługi. Zakupiony biustonosz leży super, a że widziałam tez do niego figi za 9,9 zl to jednak zdecydowałam się, chociaż sprawdzić czy jest mój rozmiar i ewentualnie dokupić, aby był ładny komplet. Gdy weszłam do sklepu usłyszałam od mijającej mnie ekspedientki dzień dobry. Miłe zaskoczenie, ponieważ dwa dni temu ekspedientki raczej nie zwracały uwagi na klientów. Co więcej jedna z nich akurat porządkowała odzież na wieszaku, a druga przy kasie przygotowywał spodnie do zawieszenia. Skierowałam się ku strefie wyprzedażowej konkretnie ku wieszakom z bielizną. I tutaj byłam też zaskoczona, bo byłam tutaj przed wczoraj też o tej samej godzinie i bielizna wówczas była w większym nieładzie niż teraz. Znalazłam figi do kompletu do biustonosza kupionego przed wczoraj w interesującym mnie rozmiarze i skierowałam się do kasy. PO drodze minęłam ekspedientkę, która widząc, że idę do kasy zawróciła i podeszła. Obsługa trwała dosłownie moment. Pani zapytała czy chcę papierową torbę na te figi czy nie (darmową). I po chwili podała mi kartę płatniczą , paragon i wydruk. Podczas obsług była skupiona na wykonywanej czynności a nie na innych rzeczach jak to miało miejsce podczas mojej wizyty dwa dni temu. Wydaje mi się, że dużo zależy od sprzedawcy, który akurat jest w sklepie i jednak obserwacje powinny być cykliczne, aby jasno i rzetelnie określić jakoś obsługi w danym sklepie. Aby nie była to ocena z jednej wizyty, co może być nie reprezentatywne.