Opinia użytkownika: Anna_2938
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Do banku Pekao SA udałam się w celu zmiany otwartego funduszu emerytalnego. Placówka jest łatwo dostępna dla klientów - podwyższenie przy drzwiach wejściowych pokryte jest specjalną warstwą antypoślizgową podobnie jak podjazd dla wózków.Przed wejściem do banku znajdują się dwa bankomaty również łatwo dostępne. W drzwiach wejściowych są specjalne blokady w postaci świateł na które nie każdy zwraca uwagę i dużo klientów "szarpie się" z drzwiami chcąc wejść lub wyjść. Wnętrze placówki jest przestronne i zadbane. Do dyspozycji klientów jest komputer z którego można skorzystać by np. sprawdzić stan konta, zrobić przelew itp. W czasie mojej obecności przy czterech stanowiskach obsługi klientów pracowały trzy panie a czwarta zajmowała się służbowymi sprawami. Nad miejscami nie ma żadnych oznaczeń jaką sprawę można załatwić przy którym stanowisku, więc podeszłam do wolnego stanowiska a tam dowiedziałam się, że sprawy związane z OFE załatwia się przy innym stanowisku. Poczekałam więc na swoją kolejkę. Obsługa w banku przebiegła bardzo sprawnie i szybko. Pani która mnie obsługiwała była bardzo kompetentna i miła. Odpowiadała rzeczowo na wszystkie moje pytania i nie wykazywała irytacji. Po zakończeniu wypełniania formularzy i innych dokumentów pani podziękowała za wizytę i życzyła miłego dnia. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta wizyta, bo nie miałam tak miłych wrażeń z obsługi w bankach.