Opinia użytkownika: Anna_2938
Dotycząca firmy: LIM
Treść opinii: Z usług LIM korzystam już od dłuższego czasu ze względu na bogatą ofertę specjalistów i stosunkowo krótki czas oczekiwania na wizytę u specjalisty. Dodatkowym argumentem za wyborem tej placówki jest również jej wygląd. Placówka jest czysta, zadbana, elegancka; przed gabinetami jest dostatecznie dużo miejsc siedzących dla oczekujących pacjentów oraz bardzo czyste toalety w których nie brakuje ani mydła ani papieru toaletowego lub ręczników. Obsługa na recepcji zazwyczaj bardzo sympatyczna, miła i sprawna. Również od momentu potwierdzenia wizyty do przyjęcia w gabinecie nie mija dużo czasu i można sobie dobrze zaplanować resztę dnia. Jednak wczoraj obsługa pacjentów czekających do potwierdzenia wizyty przebiegała niezbyt sprawnie. Na recepcji były 3 osoby z czego tylko jedna obsługiwała pacjentów a pozostałe stały z boku lub krzątały się po recepcji. Zgodnie z wytycznymi zjawiłam się 15 minut wcześniej i prawie cały ten czas spędziłam w kolejce choć przede mną była tylko jedna osoba. Po jakimś czasie do obsługi pacjentów dołączyła kolejna osoba i obsługa nabrała odpowiedniego tempa. Po potwierdzeniu wizyty udałam się pod drzwi gabinetu i tu czekało mnie kolejne rozczarowanie. Pan doktor do którego byłam umówiona przyjmował z prawie półgodzinnym opóźnieniem gdyż z każdym pacjentem prowadził hipotetyczne dyskusje co komu może dolegać na podstawie wyników badań. Opóźnieniom byli winni też inni pacjenci, którzy przyszli spóźnieni. W ten oto sposób mój cały plan wieczoru uległ poważnym zakłóceniom. Mam nadzieję, że przy kolejnej wizycie będę miała pozytywniejsze wrażenia, tak jak dotychczas.