Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Inmedio
Treść opinii: W saloniku panował względny ład. Ten salonik ma też część zagospodarowana jako mini kawiarnie. Gdy weszłam do saloniku od razu zostałam powitana z uśmiechem słowami Dzień dobry. Pracownica zaprosiła mnie do kasy zapytałam o doładowanie za 25 zł Orange oraz bilety ulgowe ustawowe. Spytałam też o możliwość zapłaty kartą. Pani błyskawicznie wydrukowała doładowanie z terminala i spytała, jakie bilety z tych ustawowych okazało się, że są tylko na przejazdy jednorazowe a niestety nie ma godzinnych. Poprosiłam o jeden bilet jednorazowy. Pani od razu podała mi wydruk z terminala i bilet. Terminal d kart moją płatność zaakceptował błyskawicznie. Otrzymałam wydruk i paragon i wcześniej podana kartę. Sprawdziła wydruk- tak to było orange na 25 zł i wyszłam z saloniku. Duży minus za brak możliwości podczas płacenie postawienia na jakieś półeczce torebki. I zbyt obstawione słodyczami itp. Przy kasie, ze bardzo to dekoncentruje, gdy czekamy na resztę czy na zwrot swojej karty lub potrzebujemy na chwilę oprzeć na czymś torebkę, aby wyciągnąć portfel. Duży minus też za brak biletów godzinnych. O ile wiem, że kupując doładowanie w tej sieci płace prowizję 50 groszy to uważam, że jednak powinnam zostać o tym uprzedzona a nie zostałam. Duży plus za błyskawiczna obsługę. Naturalny i bardzo serdeczny uśmiech oraz pełne skupienie na kliencie podczas transakcji.