Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Stałam się szczęśliwą posiadaczką nowiutkiego telewizora. Przytachałyśmy go z córką na drugie piętro i rozgorączkowane przystąpiłyśmy do instalowania. Ponieważ korzystam z usług telewizji kablowej za pośrednictwem dekodera ( czy jak to się tam nazywa) wydawało nam się, że podłączenie będzie dziecinnie proste ( później okazało się, że tak było rzeczywiście), jednak w tym momencie nie było. Zadzwoniłam po pomoc do UPC. Połączyłam się z pomocą techniczną. Miły i kompetentny, młody człowiek poprowadził mnie za rączkę do pełnego sukcesu finału. Najbardziej zaimponowała mi jego wiedza na temat marki telewizora, którą ustalił po komunikatach. Był też obeznany w układzie i funkcjach pilota a przecież ma pewnie do czynienia z różnymi rodzajami sprzętu. Być może jest to tylko dla mnie wiedza tajemna, ale duży plus należy się za cierpliwości i kompetencje. Żeby tak nie było słodko w tej beczce miodu, dorzucę łyżkę dziegciu. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był jak zawsze ( to nie pierwszy mój kontakt z infolinią) według mnie zbyt długi.