Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W sytuacji kiedy musiałem koniecznie wykonać przelew bankowy zablokowałem sobie dostęp do konta poprzez niewłaściwe wciśnięcie klawiszy. Komunikat systemu mBanku w sposób jasny i klarowny zakomunikował mi iż muszę zadzwonić na na infolinię mBanku. Dzwoniąc na infolinię wykonywałem ruchy automatycznej sekretarki, które można było po kilka razy powtórzyć w razie nie usłyszenia odpowiedniej cyfry. Pomimo że musiałem znać tzw. telekod czyli pewnego rodzaju hasło dostępu to rozwiązałem ten problem poprzez podanie innych poufnych danych. Pierwsza dyspozytorka poinformowała mnie że zamówiła dla mnie tzw. rozmowę zwrotną w celu dokonania nowego telekodu i hasła dostępu ale jednocześnie zaznaczyła że jest krótko przez 22 00 i rozmowa ta najprawdopodobniej odbędzie się dopiero jutro rano. Na moje szczęście po kilku sekundach pracownik mBanku zadzwonił do mnie w celu ustalenia hasła i telekodu. Dyspozytor zarówno pierwszy i drugi posługiwali się językiem zrozumiałym i komunikatywnym co ułatwiało mi rozwiązanie problemu. Po zakończonej rozmowie musiałem tylko potwierdzić na klawiaturze mojego telefonu hasło i telekod który zadeklarowałem pracownikowi. Chciałbym dodać że cała sytuacja trwała dosłownie kilka minut więc zdążyłem ponownie zalogować się do systemu i dokonać odpowiedniego przelewu. Zdecydowanie trzeba pochwalić pracowników jak i konstruktorów systemu mBanku. Sytuacja była dla mnie stresowa ale infolinia okazała się szybka, skuteczna profesjonalna i miła co jest najważniejsze dla klienta.