Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Dzisiaj kolejna obserwacja dotyczy działania infolinii Hewlett-Packard. Z przyjemnością muszę odszczekać wczorajszą obserwację. Powodem owego odszczekania nie jest moje uwielbienie dla psiego ujadania tylko sposób, w jaki infolinia i serwis HP załatwiły moje zgłoszenie serwisowe. Krótko pisząc w pełni się zrehabilitowali. Ale po kolei. Otóż byłem zmuszony zgłosić notebooka do naprawy gwarancyjnej. W tym celu należy zadzwonić na infolinię serwisową HP pod numer (22) 5666-000, co uczyniłem o godzinie 8:25. Po przedarciu się przez zasieki kilku zapowiedzi słownych zostałem połączony z konsultantem, który miłym spokojnym głosem przedstawił się i poprosił o przedstawienie powodu mojego kontaktu z HP. Przedstawiłem więc Panu Michałowi sprawę. Pracownik poprosił mnie o podanie danych szczegółowych, w tym modelu, numeru seryjnego reklamowanego urządzenia. Po kilku minutach rozmowy zaproponował przysłanie nowego podzespołu. Tak! Zgadza się – firma HP najpierw wyśle do mnie nową część, a dopiero później ja mam odesłać uszkodzoną. Byłem bardzo zaskoczony takim obrotem sprawy i muszę pochwalić serwis za wysoce profesjonalne podejście do klienta. Owszem, zepsuć się może wszystko, ale sposób w jaki usterki usuwa serwis HP jest godzien pochwały. Na koniec otrzymałem numer zgłoszenia. Po paru minutach w skrzynce mailowej znalazłem potwierdzenie kontaktu z serwisem, oraz potwierdzenie dalszej procedury naprawy. Słowem – wszystko sprawnie, kulturalni, miło. Pracownicy kompetentni, załatwienie problemu wzorcowe, profesjonalne. A na koniec jeszcze raz odszczekuję: „Hau”, „Hau”, „Hauuuuu”