Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Parę miesięcy temu zakupiłam w tym sklepie telefon. Okazało się w domu, że nie działa ładowarka. Pojechałam na drugi dzień do salonu ery w Rybnik Plaza - gdyż tam właśnie go kupiłam z reklamacją. Pani przyjęła reklamacje i powiedziała , że jak tylko ładowarka będzie naprawiona skontaktują się ze mną telefonicznie. Minęło 3 miesiące i nikt się nie odezwał. Poszłam zatem do salonu w celu wyjaśnienia co się stało. Pani najpierw nie umiała znaleźć w ogóle mojej reklamacji , później znalazła w szufladzie w foliowym woreczku ładowarkę i dokumenty wszystkie. Okazało się, że ładowarka nie trafiła w ogóle do serwisu i przeleżała sobie w sklepie w szufladzie te 3 miesiące. Pani tłumaczyła się tym, że jakaś osoba z obsługi serwisu była i stwierdziła,że samej ładowarki nie mogą przyjąć do naprawy potrzebny jest również zakupiony z nią telefon komórkowy. Miała to napisane na osobnej żółtej, samoprzylepnej karteczce. Kiedy zapytałam , dlaczego nikt przez tyle czasu się ze mną nie skontaktował odburkneła niemiłym tonem, że nie wie. Kiedy zapytałam po co im telefon do naprawy ładowarki również nie była w stanie udzielić mi informacji stwierdziła tylko, że takie są wymogi serwisu i albo oddaje telefon z ładowarką , albo wcale nie zostanie dokonana reklamacja. Cóż miałam zrobić. Oddałam zatem telefon, na szczęście otrzymałam zastępczy. Tyle dobrze. Jednak nie polecam tego punktu ery. Nie mila obsługa, do tego niekompetentna, zupełnie nie znająca się na swojej pracy. A przede wszystkim lekceważąca klienta.