Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Witam ! Dnia 22 grudnia zgłosiłem oświadczenie, wypowiedzenie umowy ubezpieczenia komunikacyjnego auta KIA CEED SW, zgodnie z terminem możliwym dla rozwiązania umowy /31 dni/ Po wielokrotnych monitach i kontaktach elektronicznych i faksowych, 21 stycznia otrzymałem potwierdzenie rozwiązania powyższej umowy, tylko w zakresie AC I NNW. Otrzymałem równocześnie aneks, sugerujący, że polisa OC jest automatycznie przedłużona. Auto zostało oczywiście ubezpieczone przeze mnie w innym przesdsiębiorstwie ubezpieczeniowym. Od tego czasu posiadam dwie polisy OC na ten sam samochód. Sprawa reklamacji dotyczącej wprowadzenia w błąd ubezpiczającego, została przez Wartę do Działu Obsługi Posprzedażowej w Krakowie. Pracownicy tego Biura są nieugięci i zastawiają się przepisami Ustawy o Ubezpieczeniach, podobno nie istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Tymczasem Ogólne Warunki Ubezpieczeń otrzymane przy zawieraniu umowy polisy, nie zawierają informacji o braku możliwości rozwiązania umowy OC. Aktualnie jestem na etapie polubownego dogadywania się z WARTĄ na podstawie art 812 ust. 2 K P C. Wiem ponadto, że aneks przysłany 21 stycznia został spreparowany, pracownik wystawiający dokument był chyba "wróżbitą", potwierdził, że składka została zainkasowana 14 grudnia, to jest przed złożeniem wypowiedzenia umowy polisy. Każde pismo wysyłane przeze mnie do Centrali Warty i Oddziału w Krakowie jest lekceważone i odpowiedzi świadczą o braku kompetencji przedstawicieli Ubezpieczyciela WARTA SA. Moje stanowisko jest konsekwentne i bezwzględnie będę walczył u Rzecznika Ubezpieczonych oraz w Nadzorze Ubezpieczeniowym przy Związku Banków Polskich a także w Sądzie Rejonowym. Korzystam z informacji z forum internetowego o nagminnych przypadkach wymuszania kontynuacji nie potrzebnych ubezpieczeń, tzw. podwójne OC. Ostatnio szacunkowo skarży się ok 600 osób do Rzecznika Ubezpieczonych. z pozdrowieniem Grzegorz T.