Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: PZU życie. Jedna z firm, która oferuje IKE. Zachęcony przez obsługę, parę lat temu zdecydowałem się zakupić ten produkt. Niestety, ale jak do dnia dzisiejszego, tylko są straty. Dlatego też, zdecydowałem się na zrezygnowania z tej formy inwestycji. W oddziale, po poinformowaniu o chęci zrezygnowania z uczestnictwa, pracownica tylko automatycznie zachęcała mnie, abym pozostał. Brak było odczucia, że jej zależy na tym, aby klient kontynuował usługę. Oprócz tego, pomimo, że już zrezygnowałem z uczestnictwa, dalej aktywne jest konto. gdzie mogę nadal dokonywać zmian. Dziwna sytuacja - konto zamknięte, a nadal aktywne. Oprócz tego, na wypłatę moich pieniędzy mogę liczyć dopiero po miesiącu czasu. A wiec przez miesiąc czasu, PZU obraca moimi pieniędzmi a ja nadal tracę. Czy ktoś potrafi wytłumaczyć, kiedy PZU będzie dla klientów a nie dla siebie?