Opinia użytkownika: Joanna_40
Dotycząca firmy: PKS Łomża
Treść opinii: W prawdzie działo się to miesiąc temu ale nie mogę o tym przykrym zdarzeniu zapomnieć. Prosiła mnie córka abym kupiła jej bilet powrotny, po świętach ,na 3 stycznia, do Warszawy, bo w dniu wyjazdu biletu się nie kupi, nawet w autobusach tzw. przelotowych tylu jest wracających.Dokonałam więc zakupu 6 grudnia w przedsprzedaży. W trakcie 2 tygodni, zmieniły się plany i zamierzenia spowodowane znanym już atakiem zimy i bilet okazał się zbędny.Poszłam więc między świętami, do kasy biletowej na dworcu zwrócić niepotrzebny bilet. Spotkałam się ze zdumiewającą uwagą,że tak to jest jak się kupuje bilet tak wcześnie a potem to się go zwraca..Zaskoczona nawet nie ripostowałam ,że przecież o ten bilet będzie pytało tuzin osób ,które w ostatniej chwili będą musiały z jakichś powodów wyjechać z miasta. Ileż razy ja sama byłam w takiej sytuacji. Do tego po to jest przedsprzedaż aby kupować bilety kiedy się chce i oddawać gdy są niepotrzebne, przecież i tak pobierana jest opłata karna a zamiast mnie może ktoś inny z niego skorzystać .