Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Zatrudniając się w zakładzie pracy postanowiłam, że przystapię do ubezpieczenia grupowego Allizanz Rodzina. Chcąc się ubezpieczyć chciałam dowiedzieć się kilku waznych informacji, mianowicie: czy zwalniając się z zakładu pracy będę objęta ubezpieczeniu grupowemu nie zmieniając przy tym warunków umowy. Czy mogę doubezpieczyć męża w tym ubezpieczeniu. Jak długo trwa karencja w ubezpieczeniu grupowym . Nie wiedziałam do kogo mam się zwrócić z pytaniami, poieważ wiedziałam, że Pani zajmująca się kadrami w zakładzie pracy nie jest osobą kompetentną w tej dziedzinie. Zadzwoniłam więc na infolinię. Odebrała sympatyczna Pani, która w odpowiedzi na moje pytanie powiedziała, że to zależy od umowy i mam iść do zakladu pracy- czyli nic się nie dowiedzałam, straciłam tylko czas i piniądze na dzwonienie. W zakładzie pracy w dziale kadr otrzymałam wizytówkę od agentki ubezpieczeniowej, która mi pomoże. Dzwoniłam do Pani agentki przez miesiąc w różnych godzinach: od porannych do wieczornych i ani razu nie odebrała. Włączała się jedynie poczta głosowa... Mimo tego, że zalezało mi na ubezpieczeniu podpisałam umowę i zaniosłam ją do zakladu pracy. Minęły już ponad 3 miesiące od podpisania umowy i nie otrzymalam z firmy Allianz żadnej odpowiedzi, czy jestem ubezpieczona, czy nie... Dowidziałam się tylko w zakładzie pracy, że jestem ubezpieczona od grudnia, lecz nie mam ani jednej informacji, dokumentu który potwierdzałby moje przystąpienie do ubezpieczenia. Jestem rozczarowana usługą tej firmy, gdyż widać ewidentnie, że w tej sytuacji są niekompetentni konkretni ludzie. Nikt nie odpowiedział na moje pytania, nikt nie odbiera telefonu, nikt nic nie wie. Niktomu nie będę polecać usług tej firmy, która zatrudnia pracowników- widmo.