Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wybrałam się na przedświąteczne zakupy. Brakowało mi jedynie kilku rzeczy i wszystko miałam spisane na liście, wiec sądziłam że nie zajmie mi to zbyt wiele czasu. Niestety myliłam się. W sklepie było bardzo dużo klientów. Alejki między regałami są bardzo wąskie i dwa wózki mijają się tam z wielką trudnością. Jestem częstą klientką tego sklepu, więc nie sądziłam że będę miała problem ze znalezieniem jakiegoś produktu. Byłam zaskoczona gdy bezowocnie poszukiwałam ananasa w puszcze. Z prośbą o pomoc zwróciłam się do pracownicy znajdującej się na sali sprzedaży. Pracownica poinformowała mnie, że od dłuższego czasu nie przysyłają im ananasa w puszcze i nie mam go w sprzedaży. Kiedy podeszłam do kas, wszystkie stanowiska kasowe były czynne. Widać było, że kasjerzy pracują na najwyższych obrotach i starają się jak najszybciej rozładować kolejką. Obsługujące mnie kasjerka była życzliwa i mimo panującego ruchu uśmiechała się do mnie i używała zwrotów grzecznościowych.