Opinia użytkownika: Patrycja_325
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Szukałam odpowiedniego banku aby przenieść konto. Po drodze był również bank spódzielczy więc postanowiłam również tak zasięgnąć informacji na temat kont i w ogóle oferty banku. Podeszłam do jednej z Pań, która miała nad sobą tabliczkę - obsługa klientów. Zaczęłam pytać Panią o interesującą mnie ofertę banku. Pani odpowiedziała na moje pytanie jednym zdaniem i podsumowałam rozmowę , że teraz nie jest mi w stanie nic wyjaśnić bo za 20 minut zamykają placówkę banku. Była przy tym nieuprzejma a z jej tonu głosu można było wywnioskować, że nie ma ochoty na udzielanie informacji i najchętniej pozbyła by się klienta aby mogła zbierać się już do domu. na biurku miała rozłożone kolorowe czasopismo dla Pań.Pożegnałam się zatem i udałam się do wyjścia. Pani niestety nie odpowiedziała w ogóle na moje "do widzenia", tylko spuściła głowę i zajęła się dalszym czytaniem gazety. Osobiście nie polecam tej placówki banku. Niemiła obsługa, niekompetentna, myśląca tylko o tym , jak się pozbyć natrętnego petenta. NIE POLECAM ZDECYDOWANIE