Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Obserwacja dotyczy działania infolinii Hewlett-Packard. W dniu dzisiejszym usiłowałem bezskutecznie zgłosić notebooka do naprawy gwarancyjnej. W tym celu należy zadzwonić na infolinię serwisową HP pod numer (22) 5666-000. Parę minut przed godziną 17:00 zadzwoniłem pod wskazany na karcie gwarancyjnej numer. Przywitała mnie automatyczna zapowiedź słowna, która była długa i zawierała zbyt wiele opcji wyboru. Wybrałem cyfrę „2” zgodnie z potrzebą. Następnie usłyszałem kolejną zapowiedź słowną znów z kilkoma innymi opcjami. Ponownie wybrałem cyfrę „2”. Po wybraniu usłyszałem melodię, dosyć przyjemną, ale jak się okazało po kilku minutach uciążliwą, gdy ma jej się słuchać przez kilka minut. Zapowiedź była przerywana trzykrotnie przez damski głos, który informował, że mogę zamówić części na stronie HP. Około godziny 17:04 nareszcie usłyszałem zgłoszenie centrali i ucieszyłem się że za chwilę porozmawiam z konsultantem. Niestety, znów w słuchawce pojawiła się melodyjka, następnie damski głos ponownie namawiał do zamawiania części i nagle połączenie zostało przerwane. Spojrzałem na zegarek, była 17:08. Momentalnie wybrałem ponownie numer infolinii i dowiedziałem się, że infolinia jest nieczynna. Niestety nie mogę być zadowolony z takiego poziomu usług. Jeżeli zostałem wpuszczony na infolinię przed godziną 17:00 to powinienem być też i obsłużony. Przez analogię dodam że przecież nikogo przecież nie wyrzuca się ze sklepu jeżeli wszedł tam przed godzina zamknięcia. No cóż... jutro też jest dzień, notebooka muszę zgłosić do serwisu więc zweryfikuję dzisiejszą obserwację. Na dzisiaj ogromne minusy za źle dobrane menu, konieczność dwukrotnego wyboru tematu, długi czas oczekiwania i w końcu za brutalne przerwanie połączenia.