Opinia użytkownika: Monika_1493
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Tego dnia kolejny raz poszłam zamknąć konto, tym razem z pieniędzmi, by uregulować płatność i mieć święty spokój. Tym razem krótko czekałam na obsługę i nowa Doradczyni zainteresowała się mną jak należy. Przedstawiłam swoją sytuację tak jak dzień wcześniej, że zakładałam konto 2 lata temu, które miało być darmowe (podałam imię i nazwisko osoby zakładającej konto), a okazało się płatne bez mej wiedzy i narosło zadłużenie w wysokości 135zł na koncie, z którego nigdy nie korzystałam. Na to owa Pani spytała "co Pani wczoraj powiedziano?", więc zrelacjonowałam szczegółowo przebieg poprzedniej rozmowy, w której kazano mi jedynie zapłacić należność w celu możliwości likwidacji konta. Na to doradczyni zaproponowała mi drugą opcję - reklamację - którą podyktowała mi osobiście ze starannością o wprowadzeniu mnie w błąd przez poprzedniego doradcę, u którego zakładałam konto z prośbą o umorzenie zadłużenia na koncie w celu jego zamknięcia. Wyjaśniła mi również kiedy dostanę odpowiedź i jaką drogą mogę się go spodziewać ( 2 tyg drogą listową lub osobiście w placówce) oraz sama zaproponowała i pofatygowała się skserować mi moją pisemną reklamację w celach dowodowych dla mnie, że takową złożyłam. Profesjonalny doradca!!!!