Opinia użytkownika: Monika_1493
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Otóż z powodu niekorzystania z konta oszczędnościowego w tymże banku, które założyłam 2 lata temu i które miało być darmowe, poszłam tego dnia zrezygnować z konta i rozwiązać umowę. Gdy przyszłam na miejsce, bardzo długo musiałam czekać na zainteresowanie, aż nie podeszłam sama do stolika. Przedstawiłam Doradcy (kobiecie) swoją sytuację, że chcę zamknąć konto - na co owa Pani spytała "dlaczego?". Więc wyjaśniłam szczegółowo o co chodzi i zabrałyśmy się wspólnie za procedurę zamykania konta. Doradca poprosił o wpisanie jak zwykle kodu PIN do konta, lecz nie korzystając nigdy z niego nie pamiętałam go, stąd poproszono mnie o dowód. Gdy już Doradczyni weszła na moje konto okazało się jakimś cudem, że nie mogę zamknąć konta bo mam -135zł na koncie, z którego w życiu nie korzystałam! Wyjaśniłam owej Pani, że konto miało być darmowe i że nigdy nie miałam z nim nic wspólnego, a myśląc o jego bezpłatności nie spieszyłam się z zamykaniem go. Na co odpowiedziano mi: no trudno, nie mogę zamknąć konta póki Pani nie ureguluje płatności - i to tyle???? zero jakiejkolwiek procedury reklamacyjnej z powodu wprowadzenia w błąd przez poprzedniego Doradcę, który zakładał mi konto. Bardzo kiepska obsługa tego dnia.