Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: O godz. 17:45 poszedłem do placówki Multibanku wpłacić pieniądze na konto. Bank był już zamknięty, więc chciałem skorzystać z wpłatomatu i tutaj niemiła niespodzianka "TERMINAL NIECZYNNY - PRZEPRASZAMY". Zdarza mi się to bardzo często kiedy chcę wpłacić pieniądze w godzinach wieczornych po zamknięciu placówki lub w godzinach wczesnych rannych przed otwarciem. Nie rozumiem jak można zamykać placówkę po całym dniu i nie dać klientowi możliwości wpłacenia gotówki po zamknięciu wieczorem lub wcześnie rano. Uważam, że wpłatomat powinien być przez pracowników przygotowany do przyjmowania gotówki. Jest to szczególnie irytujące, bo ok. 700 m dalej (ul. Chrobrego) jest druga placówka, w której jest dokładnie taka sama sytuacja. To strasznie denerwuje. Odwiedzam obie placówki i... "całuję klamkę". Wybaczcie, ale to lekceważenie klienta !!