Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Pod koniec zeszłego roku mój ojciec, jadąc moim samochodem miał wypadek. Sprawcą wypadku był kierowca drugiego samochodu, więc odszkodowanie zostało wypłacone przez jego ubezpieczyciela, tj. ERGO Hestia. Kontakt z ubezpieczycielem zacząłem od infolinii. Pan po drugiej stronie był bartdzo miły, zgłoszenie szkody przebiegło bezproblemowo, zostało mi wytłumaczone jakie dokumenty i oświadczenia muszę posiadać oraz które z tych dokumentów muszę przedstawić ubezpieczycielowi. W czasie rozmowy otrzymałem numer szkody oraz zostałem poinformowany o tym, że w ciągu kilku dni skontaktuje się ze mną rzeczoznawca w celu umówienia się na oględziny samochodu. Swój kontakt z infoliniią oceniam na najwyższą ocenę, gdyż był rzetelny i profesjonalny, a pomimo okresu przedświątecznego nie było problemu z dodzwonieniem się. Kolejnym etapem kontaktu z ubezpieczycielem była wizyta rzeczoznawcy. Młody chłopak, sympatyczny, zadzwonił wcześniej, umówił się, powiedział co i jak. W czasie oględzin był kulturalny, wszystko wyjaśnił, obejrzał dokumenty, sam je zeskanował i pzesłał, a to co mi brakowało, to powiedział, że można bez problemu dosłać mailem, co później zrobiłem i również nie było problemów. Oględziny dokonane uczciwie i sprawnie. Następnie przed ustawowym terminem, zgodnie z moją dyspozycją, otrzymałem pieniądze na rachunek bankowy, a ostatnio przyszedł również list z opisem wyceny i kwotą odszkodowania z pouczeniem, iż w razie niezadowoloenia przesługuje mi droga sądowa. Podumowując kontakt z tym ubezpieczycielem, chciałbym napisać, że jest on profesjonalny i godny polecenie, bo choć szkoda przytrafiła mi się bez mojej winy, to nie było żadną uciążliwością jej zlikwidowanie, a cała procedura przebiegła szybko i sprawnie. Polecam!