Opinia użytkownika: Eklerka
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Od prawie 4 lat posiadam internet w Netii, a teraz również telefon stacjonarny. Wysłuchałam wiele opinii na temat tej firmy i z większością się nie zgadzam. Wiele razy dzwoniłam na infolinię. Zawsze trzeba przejśc proces identyfikacji klienta i długo się czeka na połączenie, ale dla mnie nie to jest najważniejsze. Zawsze sprawa, z którą dzwoniłam została załatwiona pomyślnie dla mnie, a do tego nie narzekam na czas połączenia, bo płacę za nie tylko 29 gr. Wystarczy trochę cierpliwości. Z internetem nie ma najmniejszych problemów, szybko odnajduje strony, jest mało awaryjny. Jeśli Netia planuje jakieś braki w dostawie usługi zawsze mnie poinformują. Niedługo kończy mi się umowa z Netią i na pewno podpiszę kolejną. Polecam. A to, że trzeba posiadac telefon stacjonarny by korzysta z ich usług uważam za mały problem.