Opinia użytkownika: Eklerka
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Wyżej wymieniony sklep ocenia negatywnie. Co z tego, że przyciągają do siebie klientów cenami i promocjami,, jeśli później zrażają ich do siebie swoim zachowaniem? W grudniu zepsuł mi się laptop kupiony w Saturnie, więc zaniosłam go do reklamacji. Zgłoszenie przyjęto i spisano protokół. Pani napisała w nim liczne ślady użytkowania. Spytałam o co chodzi, więc Pani uprzejmie wyjaśniła, że te ślady to odciski palców na części metalowej obudowy. Jakież było moje zdziwienie, gdy odbierając laptopa okazało się, że ma on mocno podrapaną obudowę. Pan, z którym rozmawiałam, że w spisanym protokole była zawarta informacja o znacznych śladach użytkowania. I myślał, że chodziło właśnie o te zadrapania. Oczywiście nie przyjęto moich roszczeń co do ponownej reklamacji tłumacząc, że koleżanka która przyjmowała zgłoszenie pomyliła się w opisie. Tak więc dostałam z powrotem mojego laptopa ze zniszczoną obudową.