Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Numerem jeden portali społecznościowych na tę chwilę wydaje się facebook. I choć ja nadal mam ostrożne podejście do tej witryny, to bezsprzecznie wiele firm i instytucji traktuje ja jako kanał komunikacji z klientem. Jest to również pewna forma promocji marki i budowanie jej wizerunku na rynku chociażby poprze opcję klikania w ikonkę „lubię to”. Wczoraj weszłam na profil firmy telekomunikacyjnej Play. Jest to mój dostawca internetu i operator telefoniczny. Za poparcie i dołączenie do osób które lubią Play jest przewidziana promocja, polegająca na zwiększeniu kwoty doładowania o 30%.Fajna sprawa. Postanawiam skorzystać. Doładowanie kart pre paid obsługuje PayU S. A., też mi dość dobrze znany pośrednik chociażby dzięki transakcją na Allegro. Bez problemu, w kilku krokach wypełniam krótki formularz zamówienia, poczym jako iż w listingu banków nie ma banku Alior, decyduję się na opłatę przelewem. Zostają wygenerowane dane które należy wpisać w przelewie. Wszystko dobrze do tego momentu szło. Problemem jest Alior bank. Po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej okazuje się iż moje saldo ponownie w nocy zostało wyzerowane. Ale to iż temat na kolejną obserwację.