Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Ostatnio wybrałam się ze znajomymi do kina. Przed seansem jak zwykle postanowiliśmy kupić napoje. Podeszłam od obsługi i zamówiłam jedną Colę i jedną Fantę. Ponieważ ostatnio naczytałam się o tym jak producenci oszukują na wielkości opakowań w stosunku do małej ilości zawartości produktu, mimochodem zerknęłam na kubki, by sprawdzić ile jest nalane. O ile z Colą było wszystko w porządku o tyle w kubku fanty napój był nalany do połowy. Grzecznie zwróciłam uwagę sprzedawcy i poprosiłam, żeby dolał. Zaskoczyło mnie, że mężczyzna nie przeprosił za zaistniałą sytuację tylko tłumaczył się faktem, że automat produkuje zbyt dużo piany. Szczerze mówiąc mało mnie to obchodzi co automat robi, jako klient chcę jedynie dostać pełnowartościowy produkt, za który przecież zapłaciłam.