Opinia użytkownika: Adi_1
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W piątkowe popołudnie wybrałem się do Carrefour-a po zakupy (interesował mnie konkretny produkt - karkówka ) i spotkała mnie bardzo niemiła i kłopotliwa sytuacja. Po dotarciu na dział świeże zająłem miejsce w kolejce po mięso. Po kilku minutach nadeszła moja kolej. Ekspedientka rozpoczęła bardzo miło. Powiedziała dzień dobry w czym mogę pomóc, co podać. Po chwili położyła mięso na wagę i próbowała je zważyć. Nie udało jej się to ponieważ skończył się papier, na którym drukowana była cena i kod kreskowy. Ku mojemu zdziwieniu po chwili pracownica zaczęła krzyczeć do pracownika obok, znajdującego się około dziesięć metrów dalej. Żaliła się ,że to nie należy do jej obowiązków, że musi iść na swoje stanowisko (pieczywo) i nie obchodzi ją to, że on (pracownik znajdujący się w pobliżu) musi co godzinę wychodzić na przerwę. Po czym przeprosiła mnie i zostawiła mój towar na wadzę i odeszła. Czułem się bardzo zakłopotany i zniesmaczony. Nie wiedziałem co dalej mam zrobić. Po chwili przyszedł ów pan, który powinien zajmować się tym działem, wymienił papier na nowy i w końcu zostałem obsłużony. Ludzie znajdujący się za mną w kolejce również byli podirytowani tą sytuacja, co dało wywnioskować się z ich komentarzy. Pierwszy raz w spotkała mnie ta nie miła i dość kłopotliwa sytuacja w jakiej się znalazłem.