Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy Infolini Banku BPS. Niestety przy zmianie hasła do konta nie zapisałam nowego i najzwyczajniej w świecie zapomniałam właściwego nowego hasła. Zadzwoniłam w piątek na infolinię banku Banku BPS wmiarę szybko udało mi się połączyć z konsultantką. Po zadaniu standartowych pytań odnośnie czy konto prywatne czy firmowe itp. Niestety już po chwili okazało się, że w tym przypadku musze zgłosić się osobiście do banku, aby bank wygenerował dla mnie nowe hasło. O ile to nie jest pocieszające konieczność wizyty w banku to jednak byłam mile zaskoczona, ze tak szybko i sprawnie dowiedziałam się, co mam zrobić w tym konkretnym określonym przypadku. Ważne było też, że dodzwonienie się na infolinię nie było probleme i trwało dosłownie moment.