Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Asus
Treść opinii: Asus... firma która reklamuje się na każdym możliwym kroku jako producent najmniej awaryjnych laptopów na rynku... Faktem jest, że produkty tej firmy są naprawdę wysokiej jakości i posiadają dobry stosunek jakość cena, lecz... mit o niskiej awaryjności jest troszeczkę przerysowany. Poczas rozmowy w pracy na temat awaryjności sprzętu komputerowego, dowiedziałem się od znajomego, że posiada on laptopa konkurencyjnej marki(nie ASUSA) i dostrzegł on, iż podczas ładowania z zasilacza dochodzi dźwięk jakby pisk, trzask.Zgłosił on owy problem gdyż laptop był jeszcze na gwarancji i po kilku dniach w swoim domu miał już nowiutki zasilacz. moim asusie eee pc 1005ha również zauważyłem, że zasilacz piszczy i wydaje z siebie dziwne dźwięki(początkowo sądziłem, że jest to oznaka normalnej pracy), jednak zaraz po rozmowie ze znajomym postanowiłem zgłosić owy problem poprzez stronę www do serwisu ASUSA. na odpowiedź nie musiałem czekać długo, bo już na drugi dzień otrzymałem informację, że "jest to normalny dźwięk wydawany przy pracy tego urządzenia". Wielce zdziwiony odpowiedzią z serwisu, postanowiłem odwiedzić kolegę razem ze swoim netbookiem i porównać dźwięki wydawane przez jego wadliwy zasilacz oraz przez mój rzekomo pracujący "normalnie" sprzęt. Zdziwiłem się niezmiernie gdyż piski i trzaski z zasilacza uznanego za wadliwy przez konkurencyjną firmę były znacznie cichsze i mimo tego zostały uznane za wadę fabryczną... Cóż... może niska awaryjność sprzętu komputerowego firmy asus nie wynika jedynie z dobrej jakości produktu lecz również z małej wrażliwości obsługi gwarancyjnej na problemy zgłaszane przez użytkowników oraz sporą marginalizację istotnych defektów sprzętowych. Może się mylę ale uważam, że mała wada to również WADA .. i powinno się ją usunąć aby klient był zadowolony? nadmienię iż posiadam w domu jeszcze jeden laptop marki asus oraz poleciłem tą firmę również znajomym, no ale w tej chwili zastanawiam się czy faktycznie warto polecać tą firmę osobom bliskim i przez to nadwyrężyć nieco swoją reputację znawcy sprzętu komputerowego jaką mam w otoczeniu.