Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Nie pierwszy raz korzystam z usług tej firmy i nigdy się na nich nie zawiodłem. Jednak dziś niestety było inaczej. Zadzwoniłem do telepizzy z zamiarem zakupu pizzy, co oczywiste. Telefon odebrał pracownik, również oczywiste, nie przedstawił się. Poprosiłem o przedstawienie ofert promocyjnych. Pracownik wymienił kolejno oferty: "dwa za jedną", "40 % zniżki" oraz "pizza PAN" w cenie 16 zł. Zapytałem czy to wszystkie promocje mówiąc, że kilka dni wcześniej dzwonił do mnie inny pracownik telepizzy, który poinformował mnie, że do końca stycznia obowiązuje oferta promocyjna z 50% zniżką. Pracownik, który przyjmował zamówienie powiedział, że nic nie wie o takiej promocji i że na pewno nie obowiązuje ona w Dąbrowie Górniczej. No nic, skoro nie ma to nie będę się upierał, przecież i tak nie mam dowodów. Moje słowo przeciw jego słowu, szkoda tylko, że wprowadzają ludzi w błąd. Poprosiłem o dużą pizzę w ofercie "40% taniej", wówczas pracownik zapytał czy nie chcę dwóch średnich pizz za 22 zł do czterech składników. Okazało się, że jest jeszcze jedna promocja. Oczywiście skorzystałem. Pracownik przyjął zamówienie i poinformował mnie, że czas oczekiwania na dostawę wynosi 40 minut. Niestety na pizzę dane mi było czekać ciut dłużej, bo 50 minut. Jednak nie to było najgorsze. Zamówioną pizzę otrzymałem... zimną! W tym stanie nie nadawała się do spożycia, trzeba ją było podgrzać w piekarniku. Dostawca już odjechał, więc nie było, komu złożyć reklamacji jedynie telefonicznie, ale byłem tak głodny, że odpuściłem. Ech mam nadzieję, że był to tylko incydent i że taka sytuacja się już nie powtórzy, wszak dostawcy mają opakowania termiczne a ja nie mieszkam daleko od restauracji. Na piechotę by mi ją dostarczyli ciepłą. Na szczęście po podgrzaniu w piekarniku pizza była „jadalna”.