Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Kino Przyjaźń
Treść opinii: Postanowiłam pójśc do kina z koleżankami na film. W tym celu, dzień wcześniej, weszłam na stronę Sapiku by zarezerwować bilety. Podczas rezerwacji podałam numer telefonu i adres email. W piątek wieczorem spotkałyśmy się przed kinem z koleżankami i poszłyśmy odebrać bilety. W kinie było pusto. Było tylko 2 pracowników: kasjerka i szatniarz. Podeszłyśmy do kasy po bilety, a pani poinformowała nas, że dzisiaj seansu nie będzie bo kopia nie dojechała. Zmieniłyśmy rezerwację na sobotę. W sobote było dokłądnie tak samo. Znowu nie było seansu bo kopia nie dojechała. A ja się pytam: po co podaję nr telefonu i adres mail? Czy nie po to by mnie uprzedzić o takiej sytuacji? Zaoszczędziłabym sobie i znajomym czasu. Dobrze, ze wszystkie jesteśmy miejscowe bo nikt by nie zwrócił pieniędzy za dojazd do Szczecinka i pocałowanie przysłowiowej klamki. Zresztą zastanawiam się też, w jakim celu kasjerka i szatniarz byli w kinie skoro w tym dniou nie było żadnych seansów w godzinach popołudniowych i wieczornych. Czy nie należałoby zamknąć kino i wywiesić na drzwiach informacji o tym iż nie będzie żadnych seansów. Przecież ogrzanie kina, światło i inne rzeczy kosztują. Po wizycie w kinie w tych dniach został tylko niesmak. Teraz rezerwując bilety zawsze dzwonię i później jeszcze dopytuje czy aby na pewno seans się odbędzie.